מהן ביטוחי הבריאות המומלצים לילדים שלכם?

מהן ביטוחי הבריאות המומלצים לילדים שלכם?

מה זה בכלל ביטוחי בריאות לילדים?

כולנו כמו גם הילדים שלנו מבוטחים בביטוח הבריאות הממלכתי ולעיתים גם בביטוחי הבריאות המשלימים בקופות החולים. ביטוחים אלו לרוב יבטחו את ילדיכם באותם מצבי חולי קלים ותרופות אשר כלולות בסל. מחלות קשות וניתוחים יקרים לרוב לא נמצאים בתוך ביטוחים אלו. על מנת להיות מכוסים גם עבור מצבים קשים חלילה, עליכם לרכוש לילדיכם פוליסות ביטוח פרטיות. ביטוח נוסף שילדים מבוטחים בו הוא ביטוח תאונות אישיות, אשר מבטח כל ילד אשר נמצא במשרד החינוך. ודאי עולה לכם השאלה, אם הילדים מבוטחים בכל כך הרבה ביטוחי בריאות, אז מה חשוב לכלול בביטוח פרטי לילדים? במאמר זה אנו נעסוק בכל אותם סעיפים אשר כדאי להכניס לביטוח הבריאות הפרטי שתעשו לילדיכם.

פוליסת ביטוח השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל

בטוח יצא לכם לראות קמפיינים של תרומות עבור ילדים שחלו במחלה קשה וזקוקים לניתוח או השתלה דחופה בחו"ל. ניתוחים אלו לא נמצאים בסל הבריאות הרגיל ועולים כסף רב. מקרים דחופים של ניתוחים בחו"ל הם לרוב כאלה שיש צורך לנסוע מיידית לניתוח ולכן צריך שיהיה לכם מספיק כסף במיידי ומדובר בסכומים מאוד גדולים. כאשר אתם מבטחים את ילדיכם בפוליסת ביטוח השתלות וניתוחים מיוחדים בחו"ל, למעשה אתם דואגים לאותם מצבים חלילה שתצטרכו את הכסף במיידית. זוהי אחת מפוליסות הביטוח היותר חשובות שכדאי לעשות.

ביטוח סיעודי לילדים

זהו ביטוח שעל פניו נראה כי הוא פחות נחוץ עבור ילדים. ונכון, לרוב לא תזדקקו לו. אז למה הוא כדאי בכל זאת? הסיבה לכך שהוא כדאי נובעת מזה שלא סביר שיהיה שימוש בכיסוי הביטוחי שבו ואז העלות שלו מאוד קטנה. לאורך זמן זו פוליסה שצוברת כסף רב ויכולה להיות משמעותית יותר כאשר ילדיכם יהיו מבוגרים. לכן אם אתם חושבים קדימה על עתיד ילדיכם כמבוגרים, זו בדיוק הפוליסה שכדאי להוסיף.

האם ביטוח בריאות לילדים הוא ביטוח יקר?

ביטוח בריאות לילדים הוא אינו ביטוח יקר. חברות הביטוח מודעות לכך שילדים נוטים פחות לחלות במחלות קשות ובמצבים אשר מצריכים שימוש בכיסוי הביטוחי ולכן העלות של ביטוחי בריאות עבור ילדים היא נמוכה ואף נמוכה מאוד. בשל המחירים הנמוכים, כדאי לשקול דווקא כן לעשות ביטוחי בריאות עבור ילדים ולדעת שלכל מקרה שלא יהיה אתם מכוסים.

פוליסת ביטוח מקיפה עבור ילדים

כאן כבר מדובר בפוליסת ביטוח אשר כוללת את כל הסעיפים החשובים וגם כאלו שנמצאים לעיתים בתוך הפוליסות הממלכתיות. פוליסה כזו עושים כאשר רוצים להיות מכוסים מכל הכיוונים. זוהי פוליסה לטווח ארוך והיא גם עולה יקר יותר.

לסיכום, כאשר אתם ניגשים לסוכן הביטוח שלכם, התייעצו עימו מה מבין הפוליסות היא הכי כדאית לכם. לרוב הוא יסביר לכם מה כדאי מאוד עבורכם ומה פחות.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
צוות האתר

צוות האתר