כמה עולה להוסיף ביטוח בריאות פרטי לילד שלי?

כמה עולה להוסיף ביטוח בריאות פרטי לילד שלי?

בחיים אנו נתקלים במצבים בהם לעיתים נצטרך להפעיל את ביטוח הבריאות שלנו. זה קורה אצל מבוגרים וזה עלול לקרות גם עם ילדים. כמובן שאצל ילדים, לרוב הסיכויים הם יותר נמוכים. בביטוחי בריאות, ככל שהסיכויים להשתמש בכיסוי הביטוחי פוחתים, כך עלות הפוליסה תהיה נמוכה יותר. בכל הקשור לביטוחי ילדים, פוליסות ביטוח הבריאות נמוכות מאוד ומשתלמות מאוד ובתוך סעיפיהן הן דומות מאוד לביטוחי בריאות של מבוגרים.

מודל תשלומים עבור ביטוח בריאות לילדים

בעבר כאשר היו עושים פוליסת ביטוח עבור ילדים, העלות הייתה נקבעת לפי גיל הילד וכל שנה הייתה מתעדכנת מחדש על פי מדרגת הגיל. כיום מציעים עבור ביטוחי ילדים מודל אחר, מודל בתשלום קבוע עד לרגע שהילד כבר מוגדר מבוגר. חלק מן הביטוחים הללו אף מאפשרים מחיר קבוע לכל החיים. חשוב בעניין זה לשים לב כי מודל התשלומים החדש אשר מציעות חברות הביטוחים תקף אך ורק לפוליסות ביטוח מקיפות. היתרון של פוליסות אלו שהן מכנסות בתוכן את כל הסעיפים אשר בעבר היו נעשים בפוליסות ביטוח קטנות וספציפיות לנושאים מסוימים. כיום עדיין ניתן לפרק את הפוליסה המקיפה לפוליסות קטנות לפי כיסויים ספציפיים, אך לרוב אלו פוליסות שאינן ארוכות טווח.

מה נכלל בתוך פוליסות ביטוח בריאות מקיפות לילדים?

פוליסות ביטוח בריאות מקיפות לילדים כוללות בתוכן מימון ניתוחים יקרים וניתוחים מיוחדים בחו"ל, תרופות מסוימות אשר אינן כלולות בסל הבריאות וכיסויים נוספים לטיפולי שגרה כמו רופא עד הבית וכדומה. הכיסויים בתוך הפוליסה לרוב יכולים לחסוך להורי הילדים כסף רב בשגרה ואפילו רב מאוד כאשר מדובר באירועי חירום כמו ניתוחים מיוחדים בחו"ל. אירועי החירום הכוללים בניהם ניתוחי חירום בחו"ל והשתלות עולים הרבה מאוד, סכומים שבדרך כלל למשפחות קשה לעמוד בהן, בייחוד כאשר יש צורך בסכום כסף באופן מיידי. כאשר יש לכם פוליסות ביטוח בריאות לילדים אשר דואגות לכיסוי כספי בכל צרה שלא תקרה אתם למעשה יכולים להיות בטוחים.

איך תדעו איפה הכי משתלם לכם לעשות ביטוח בריאות עבור ילדכם?

כיום יש המון חברות ביטוח וסוכני ביטוח אשר ישמחו לבטח אתכם ואת ילדיכם. העלויות בין חברות הביטוח הן שונות לרוב וגם בתוך הפוליסות יש שינויים מינוריים, אך הם קיימים ולפעמים הם אלו שעושים את ההבדל בין פוליסה אחת לאחרת. כאשר אתם מעוניינים לחפש ביטוח בריאות טוב לילדיכם, מומלץ לבצע השוואה בין החברות השונות. ההשוואה צריכה להיות לא רק במחיר הפוליסה, אלא גם בפרטים הספציפיים שהיא מכילה. חשוב לקרוא טוב מה אתם מקבלים תמורת המחיר שאתם משלמים. כמו כן, כדאי לרכוש פוליסות שאינן חוזרות על עצמן. כלומר, אם בביטוח הבריאות הממלכתי אתם מבוטחים על סעיף מסוים, כמובן שאין צורך לרכוש אותו גם בביטוח הפרטי.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
צוות האתר

צוות האתר