הסרת שיער לגברים באיזורים אינטימיים, איך עושים את זה?

הסרת שיער לגברים באיזורים אינטימיים, איך עושים את זה?

עולם הקוסמטיקה תמיד היה מזוהה עם נשים ופחות עם המין הגברי. כיום עולם הקוסמטיקה והסרת השיער שייך גם לגברים. גברים כיום נמצאים במודעות גדולה מאוד לנראות שלהם ולאסטתיקה ועל כן חשוב להם להסיר שיער מאיזורים מסוימים בגוף.

כמו כן, אם נשים בעבר וכיום היו מסירות שיער באיזורים אינטימיים, כיום גם הגברים דואגים לכך. במאמר זה אנו נסביר מהם אותם איזורים אשר בהם גברים מסירים שיער באופן שכיח ומהן הדרכים הכי יעילות לעשות זאת.

איזורי גוף שכיחים להסרת שיער בקרב גברים

גברים רבים מתמודדים עם שערות בכל מיני מקומות בגוף. עם גיל ההתבגרות מתחילה צמיחת שיער באזור החזה, גב, כתפיים ורגליים. חלק מהגברים התברכו בכמות שיער סבירה אשר ברוב המקרים גם נשים וגם גברים רואים בה כמשהו גברי ויפה. אך יש גברים אשר מתמודדים עם כמות שיער גדולה מהרגיל ומאוד צפופה. כמות שיער כזו לרוב מפריעה גם מבחינה אסטתטית וגם מבחינת הצטברות זיעה במיוחד בימי הקיץ. חלק מן הגברים ימשיכו לחיות עם השיערות וחלקם יפנו להסרת השיער במכוני הקוסמטיקה.

המקומות השכיחים ביותר בהם יוסרו השיערות יהיו חזה, כתפיים וגב ואם מדובר בגברים אשר משחקים כדורגל באופן מקצועי אז לרוב הם יוסיפו גם את אזור הרגליים.

איזורי גוף אינטימיים להסרת שיער בקרב גברים

כמו שכבר אמרנו, מגיל ההתבגרות מתחילה צמיחת שיער מרובה, צמיחה זו מתחילה לא רק באיזורים שהזכרנו קודם, אלא גם באזור איבר המין, הישבן ובית השחי. רוב הגברים ישאירו את שיערות בית השחי, אבל בכל הקשור לשיער באזור הישבן ושיער הערווה, נוכל לראות כי יותר ויותר גברים יפנו להסרתם.

הסיבה להסרת השיער באזור הישבן היא לגמרי נובעת מאסטתיקה וההסרה של שיער הערווה נובע גם מהנושא של הצטברות זיעה באזור. איזורים נוספים שנחשבים פחות אינטימיים אבל גברים רבים מבקשים להסירם הם שיערות אשר צומחות באיזור האוזניים ושערות באזור האף.

הדרכים הכי יעילות להסרת שיער גוף

גברים ונשים כיום מסירים שיער באותם הדרכים. יש מעט מאוד גברים שיבחרו להסיר את שיער גופם בשעווה, בעיקר בגלל הכאב שטמון בשיטה ועצם העובדה שצריך להתמודד איתו בכל חודש. דרכים יותר יעילות להסרת שיער בקרב גברים הם לייזר וטכנולוגיית קרן אור אשר מסירות את השיער כמעט לצמיתות. מדובר בשיטות שגם כרוכות בכאב מסוים, אך כאב זה מסתכם במספר טיפולים עד להטבה במצב. הבחירה באחת השיטות נעשית לרוב על פי סוג העור וצבע העור ובמכוני הקוסמטיקה יוכלו להתאים אותן אליכן על פי מספר שאלות פשוטות.

לסיכום, גם גברים כיום מסירים שיער גוף וזה לגמרי דבר לגיטמי. קיימות מספר שיטות טובות כיום להסרת שיער ובניהם הלייזר וטכנולוגיית קרן אור. הדבר המומלץ לעשות הוא לגשת למכון הקוסמטיקה ולהתאים עבורכם את השיטה שהכי נכונה לכם.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
צוות האתר

צוות האתר